Adres
Kruisstraat 13
3012 CV Rotterdam
Contact
Heb je vragen en/of opmerkingen?
Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij helpen je graag verder.
010-1234567
info@interparking.nl
Veelgestelde vragen
Hoe wijzig ik mijn online reservering?
Wij begrijpen dat je plannen altijd kunnen veranderen. Daarom is het mogelijk om je reservering tot 4 uur voor de starttijd te wijzigen. Klik op de link 'beheer mijn boeking' in je reserveringsbevestiging. Je komt nu uit in je persoonlijke omgeving. Hier kan je de datum, starttijd en het kenteken wijzigen.
Hoe kan ik mijn online reservering annuleren?
Wil je tóch je reservering annuleren? Geen probleem, je kunt tot 4 uur voordat je reservering start nog annuleren! Klik op de link 'beheer mijn boeking' in je reserveringsbevestiging. Voer het reserveringsnummer en je e-mailadres in. Je komt nu uit in je persoonlijke omgeving. Klik op 'reservering annulering' en vervolgens op 'OK'. Je reservering is nu geannuleerd.
Hoeveel achtereenvolgende dagen kan ik maximaal online reserveren?
Je kunt tot maximaal 7 achtereenvolgende dagen online reserveren.
Hoe kan ik voor meerdere achtereenvolgende dagen een parkeerplek reserveren?
Met het product Flex Parking kan je tot maximaal 7 achtereenvolgende dagen online reserveren.
Hoe ontvang ik een factuur van mijn online reservering?
Vink bij het maken van de online reservering, bij het onderdeel Gegevens, aan dat je een factuur wilt ontvangen. De factuur wordt dan meteen bij de reserveringsbevestiging gevoegd die je in je e-mail ontvangt. Ben je vergeten deze optie aan te vinken? Geen probleem! Via de link 'Klik hier om je factuur te downloaden' in je reserveringsbevestiging kan je altijd later nog je factuur downloaden.
De parkeergarage geeft 'VOL' aan, maar ik heb een online reservering, kan ik nog binnenrijden?
Met een online reservering houden wij een parkeerplek voor je vrij. Dit betekent dat je altijd naar binnen kunt rijden, ook al geeft de parkeergarage 'VOL' aan.
Kan ik een mindervalide plek reserveren?
Nee, het is niet mogelijk om een parkeerplaats voor mindervaliden te reserveren. Maar maak je geen zorgen! Over het algemeen is er altijd wel een mindervalide parkeerplaats vrij.
Kan ik een parkeerplek reserveren met een laadpaal voor mijn elektrische auto?
Nee, het is niet mogelijk om een parkeerplek met elektrische laadpaal te reserveren. Maar maak je geen zorgen! Er zijn vaak meer dan genoeg parkeerplekken met elektrische laadpalen beschikbaar.
Ik heb betaald voor mijn online reservering, maar ik heb geen bevestiging ontvangen. Wat nu?
Even geduld! Het kan tot 15 minuten duren voor je de reserveringsbevestiging binnenkrijgt. Is je reserveringsbevestiging binnen 15 minuten nog niet binnengekomen? Check dan eerst je spambox, het kan soms voorkomen dat de reserveringsbevestiging hier terechtkomt. Nog steeds niks? Neem dan contact op met onze klantenservice! Ons team helpt je graag verder.
Ik heb een vouchercode/kortingscode ontvangen maar deze werkt niet op de website, wat nu?
Check altijd goed of je de kortingscode/vouchercode goed hebt overgenomen. Is dit het geval en werkt de code nog steeds niet, neem dan contact op met onze klantenservice via klantenservice@interparking.nl of 088 54 21 300.
Ik heb mijn reservering geannuleerd, wanneer staat het geld weer op mijn rekening?
Wij zorgen ervoor dat het bedrag binnen drie werkdagen weer terug op jouw rekening wordt gestort.
Wat voor producten kan ik online reserveren?
Wij bieden verschillende producten aan voor online reserveren! Dat zijn voor parkeergarage Central Plaza: Day Trip Parking, Avond Parking en Flex Parking.
Hoe kan ik inrijden met mijn online reservering?
Inrijden met een online reservering kan op twee verschillende manieren, via kentekenherkenning of QR code.
Inrijden met kentekenherkenning
Zodra je voor de slagboom staat, herkent het kentekenherkenningssysteem het door jou vooraf opgegeven kenteken. Je ontvangt automatisch een parkeerticket uit de automaat. Druk dus niet zelf op de knop voor een parkeerticket! De slagboom gaat vanzelf open.
Tip: Als je kenteken niet herkend wordt en je dus niet automatisch een parkeerticket uit de automaat ontvangt, kan je vaak nog met je QR code binnenrijden. Deze vind je terug in je reserveringsbevestiging. Op sommige locaties is geen QR codescanner aanwezig. Als je kenteken niet herkend wordt, kan je via de intercom contact met ons opnemen. Houd je reserveringsbevestiging bij de hand.
Inrijden met QR code
Wanneer je binnenrijdt met een QR code, houd deze dan via je telefoon (let op: zorg dat de helderheid van je scherm op maximaal staat) of uitgeprint voor de QR lezer bij de inrit. Er wordt automatisch een parkeerticket voor je aangemaakt die je aan kunt nemen en de slagboom gaat open.
Tip: Als je QR code niet herkend wordt, kan je via de intercom contact met ons opnemen. Houd je reserveringsbevestiging bij de hand.
Hoe kan ik uitrijden met mijn online reservering?
Als je online hebt gereserveerd hoef je niet meer langs de betaalautomaat. Je kunt meteen uitrijden door je parkeerticket in de automaat bij de uitrit te steken. De slagboom gaat automatisch open.
Wat moet ik doen als ik langer blijf dan mijn online reservering toestaat?
Je mag altijd langer parkeren dan je online reservering toelaat. Let wel op dat na de eindtijd van je reservering het reguliere parkeertarief ingaat. Voer bij terugkomst je parkeerticket in de betaalautomaat en betaal het resterende bedrag. Je kunt nu uitrijden.
Wat moet ik doen als ik eerder aankom dan mijn reservering toestaat?
Bij elke reservering kan je tot 15 minuten van tevoren binnenrijden, voor het geval je iets eerder aankomt. Wil je van tevoren je product of tijd aanpassen, dan kan dat vanuit de 'Beheer mijn boeking' omgeving. Klik op de link in je reserveringsbevestiging en log in om de omgeving te raadplegen.
Mijn reservering wordt niet herkend bij de inrit. Wat nu?
Wil je binnenrijden met kentekenherkenning? Het kan heel even duren voor je kenteken gescand is, dus wacht altijd enkele seconden bij de inrit voordat je actie onderneemt. Ontvang je nog steeds geen parkeerticket en gaat de slagboom niet open? Bekijk dan eerst je reserveringsbevestiging. In sommige parkeergarages kan je binnenrijden met een QR code, deze vind je dan hier terug. Heb je geen QR code ontvangen óf lukt het ook niet met je QR code? Druk dan op de intercom. Onze centrale meldkamer helpt je graag verder.
Ik moet extra betalen voor mijn reservering bij het verlaten van de parkeergarage. Wat nu?
Bekijk eerst je reserveringsbevestiging en check de tijd en datum. Komt dit overeen met de tijd en datum op je parkeerkaart? Neem vervolgens contact op met onze centrale meldkamer. Dit kan zowel bij de betaalautomaat als bij de in- en uitrit. Heb je al betaald? Dan kan je het restitutieformulier invullen op www.interparking.nl.
Kan ik meerdere keren in- en uitrijden met mijn reservering?
Alleen met het product Flex Parking kan je onbeperkt in- en uitrijden.